Strona główna  >  Przetargi  >  Rozstrzygnięte  >  2017

zamówienie na:

Wykonanie dokumentacji budowlano – wykonawczej dla zadania pn. „Podniesienie jakości usług zdrowotnych oraz zwiększenie dostępu do usług medycznych (adaptacja budynków nr 1, 2, 3, 4, 6 i 11 – głównego kompleksu szpitalnego) w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku

zamawiający: Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o.
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP/05/17
wartość: powyżej kwoty 209 000 euro
termin składania ofert: 14 września 2017  10:00
wynik postępowania: wybór najkorzystniejszej oferty 



KUJAWSKO - POMORSKIE INWESTYCJE MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

oraz Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku

jako Zamawiający 

zapraszają do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie 

PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO 

o wartości szacunkowej powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015r., nr 2164 z późn. zm.) w przedmiocie:

Wykonania dokumentacji budowlano – wykonawczej dla zadania pn. „Podniesienie jakości usług zdrowotnych oraz zwiększenie dostępu do usług medycznych (adaptacja budynków nr  1, 2, 3, 4, 6 i 11 – głównego kompleksu szpitalnego) w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku


Zapraszamy do zapoznania się z dokumentacją przetargową:

ogłoszenie o zamówieniu (137kB) pdf

SIWZ (99kB) word
załączniki 1-6 do SIWZ (249kB) rar

PFU i załączniki:

audyt budynku nr 6 cz. 1 (6443kB) rar , audyt budynku nr 6 cz. 2 (6548kB) rar
cz. 1 PZT (6995kB) rar , cz. 2 PZT (5398kB) rar , cz. 3 PZT (7915kB) rar
cz. 1 bud. B1 (9520kB) rar , cz. 2 bud. B1 (6571kB) rar , cz. 3 bud. B1 (6563kB) rar
cz. 1 bud. B2 (9130kB) rar , cz. 2 bud. B2 (6135kB) rar , cz. 3 bud. B2 (5398kB) rar

cz. 1 bud. B3 (8027kB) rar , cz. 2 bud. B3 (9176kB) rar
cz. 1 bud. B4 (8954kB) rar , cz. 2 bud. B4 (9176kB) rar
cz. 1 bud. B11 (6472kB) rar , cz. 2 bud. B11 (6571kB) rar
cz. 1 bud. B6 (6897kB) rar , cz. 2 bud. B6 (9176kB) rar

przykładowe karty pomieszczeń (822kB) pdf , system informacji wizualnej (1456kB) rar
przykładowe wyposażenie pomieszczeń (899kB) rar , wykaz budynków (42kB) excel

Materiały, które otrzymał od Zamawiającego autor PFU:
materiały od Zamawiajacego dla autora PFU cz.1 (6339kB) rar , materiały od Zamawiajacego dla autora PFU cz.2 (6726kB) rar

Pytania i odpowiedzi 1- 17.08.2017 r.
pytania 1 - 17.08.2017 r. (226kB) pdf

Modyfikacja ogłoszenia o zamówienia i SIWZ - 17.08.2017 r.
modyfikacja 1 - 17.08.2017 r. (970kB) pdf
formularz ogłoszenia o zmianie ogłoszenia 1 (82kB) pdf
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 1 (78kB) pdf

Pytania i odpowiedzi 2 - 29.08.2017 r.
pytania i odpowiedzi 2 - 29.08.2017 r. (5232kB) pdf
załącznik 1.1 do odp. na pytania 2 (6861kB) rar , załącznik 1.2 do odp. na pytania 2 (8796kB) rar , załącznik 2 do odp. na pytania 2 (637kB) pdf

Modyfikacja ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ - 29.08.2017 r.
modyfikacja 2 - 29.08.2017 r. (1371kB) pdf
formularz ogłoszenia o zmianie ogłoszenia 2 (89kB) pdf
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2 (85kB) pdf

Modyfikacja ogłoszenia o zamówieniu - 6.09.2017 r.
modyfikacja 3 - 6.09.2017 r. (486kB) pdf
formularz ogłoszenia o zmianie ogłoszenia 3 (82kB) pdf
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 3 (59kB) pdf

Zmodyfikowany formularz oferty, dodano miejsce do wpisania części powierzonej podwykonawcom
zmodyfikowany formularz oferty (37kB) word

Informacja z otwarcia ofert 14.09.2017 r.
informacja z otwarcia ofert (319kB) pdf

Wybór najkorzystniejszej oferty 3.11.2017 r.
wybór najkorzystniejszej oferty (814kB) pdf

Informacja o unieważnieniu wyboru najkorzystniejszej oferty 21.12.2017 r.
unieważnienie wyboru najkorzystniejszej oferty z 3.11.2017 r. (183kB) pdf

Wybór najkorzystniejszej oferty 29.01.2018 r.
wybór najkorzystniejszej oferty (395kB) pdf

Informacja o unieważnieniu wyboru najkorzystniejszej oferty 20.03.2018 r.
unieważnienie wyboru najkorzystniejszej oferty z 29.01.2018 r. (187kB) pdf

Wybór najkorzystniejszej oferty 27.03.2018 r.
wybór najkorzystniejszej oferty (381kB) pdf

Opublikował: Michał Struziński (10 sierpnia 2017, 12:16:56)

Ostatnia zmiana: Michał Struziński (27 marca 2018, 13:46:31)
Zmieniono: wybór najkorzystniejszej oferty - 27.03.2018 r.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1874

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij