![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
zamówienie na: |
Przebudowa i rozbudowa Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy etap I |
zamawiający: | Kujawsko - Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o. |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZP/26/11 |
wartość: | powyżej 4 845 000 euro |
termin składania ofert: | 23 grudnia 2011 10:00 |
przyczyna unieważnienia: | art 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP |

KUJAWSKO - POMORSKIE INWESTYCJE MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
jako Zamawiający zaprasza do składania ofert w postępowaniu
prowadzonym w trybie
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
prowadzonym w trybie
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o
wartości szacunkowej powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
(Dz. U. z 2010r. , nr 113, poz. 759) w przedmiocie
(Dz. U. z 2010r. , nr 113, poz. 759) w przedmiocie
Przebudowa i rozbudowa Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy -etap I
Zapraszamy do zapoznania się z formularzem ogłoszenia o zamówieniu:
Formularz ogłoszenia o zamówieniu (129kB)
Do pobrania:
ogłoszenie o zamówieniu (165kB)
specyfikacja istotnych warunków udzielenia (197kB)
formularz oferty - załącznik nr 1 (30kB)
wykaz robót - załącznik nr 3 (35kB)
oświadczenie art 22- załącznik nr 5 (26kB)
oświadczenie art 24- załącznik nr 6 (25kB)
pozwolenie na budowę (851kB)
projekt umowy - załącznik nr 8 (121kB)
wykaz dokumentów - załącznik nr 2 (20kB)
projekt 1 (9766kB)
,
projekt 2 (9766kB)
,
projekt 3 (9766kB)
,
projekt 4 (9766kB)
,
projekt 5 (9766kB)
,
projekt 6 (9766kB)
,
projekt 7 (9766kB)
,
projekt 8 (9766kB)
,
projekt 9 (9766kB)
,
projekt 10 (9766kB)
,
projekt 11 (9766kB)
,
projekt 12 (9766kB)
,
projekt 13 (9766kB)
,
projekt 14 (9766kB)
,
projekt 15 (9766kB)
,
projekt 16 (9766kB)
,
projekt 17 (9766kB)
,
projekt 18 (9766kB)
,
projekt 19 (9766kB)
,
projekt 20 (9766kB)
,
projekt 21 (9766kB)
,
projekt 22 (9766kB)
,
projekt23 (9766kB)
,
projekt 24 (9766kB)
,
projekt 25 (9766kB)
,
projekt 26 (9766kB)
,
projekt 27 (9766kB)
,
projekt 28 (9766kB)
,
projekt 29 (9766kB)
,
projekt 30 (9766kB)
,
projekt 31 (9766kB)
,
projekt32 (9766kB)
,
projekt 33 (9766kB)
,
projekt 34 (9766kB)
,
projekt 35 (9766kB)
,
projekt 36 (9766kB)
,
projekt 37 (9766kB)
,
projekt 38 (9766kB)
,
projekt 39 (9766kB)
,
projekt 40 (9766kB)
,
projekt 41 (9766kB)
,
projekt 42 (9766kB)
,
projekt 43 (9766kB)
,
projekt 44 (9766kB)
,
projekt 45 (9766kB)
,
projekt 46 (9766kB)
,
projekt 47 (9766kB)
,
projekt 48 (9766kB)
,
projekt 49 (9766kB)
,
projekt 50 (9766kB)
,
projekt 51 (9766kB)
,
projekt 52 (9766kB)
,
projekt 53 (9766kB)
,
projekt 54 (9766kB)
,
projekt 55 (9766kB)
,
projekt 56 (9766kB)
,
projekt 57 (9766kB)
,
projekt 58 (9766kB)
,
projekt 59 (9766kB)
,
projekt 60 (9766kB)
,
projekt 61 (9766kB)
,
projekt 62 (9766kB)
,
projekt 63 (9766kB)
,
projekt 64 (9766kB)
,
projekt 65 (9766kB)
,
projekt 66 (9766kB)
,
projekt 67 (9766kB)
,
projekt 68 (9766kB)
,
projekt 69 (9766kB)
,
projekt 70 (9766kB)
,
projekt 71 (9766kB)
,
projekt 72 (9766kB)
,
projekt 73 (9766kB)
,
projekt 74 (9766kB)
,
projekt 75 (9766kB)
,
projekt 76 (9766kB)
,
projekt 77 (9766kB)
,
projekt 78 (9766kB)
,
projekt 79 (9766kB)
,
projekt 80 (9766kB)
,
projekt 81 (9766kB)
,
projekt 82 (9766kB)
,
projekt 83 (9766kB)
,
projekt 84 (9766kB)
,
projekt 85 (9766kB)
,
projekt 86 (9766kB)
,
projekt 87 (9766kB)
,
projekt 88 (9766kB)
,
projekt 89 (9766kB)
,
projekt 90 (9766kB)
,
projekt 91 (9766kB)
,
projekt 92 (9766kB)
,
projekt 93 (9766kB)
,
projekt 94 (9766kB)
,
projekt 95 (9766kB)
,
projekt 96 (9766kB)
,
projekt 97 (9766kB)
,
projekt 98 (4856kB)
--------------------------------------------------------------------------
Załącznik nr 4 do siwz wykaz osób (38kB)
- załącznik nr 4 do siwz
--------------------------------------------------------------------------
Pytania i odpowiedzi 1 (169kB)
pytania i odpowiedzi 1
pytania i odpowiedzi 2 (167kB)
pytania i odpowiedzi 2
--------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 3.10.2011 r. udzielił wyjaśnień, w związku z którymi zaszła potrzeba zmiany ogłoszenia oraz publikacji tekstu jednolitego wzoru umowy:
pytania i odpowiedzi 3 (494kB)
projekt umowy (wersja jednolita z 3.10.2011) (128kB)
formularz zmiany ogłoszenia z 3.10.2011 (90kB)
--------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 17.10.2011 r. zmienił terminy składania i otwarcia ofert:
informacja o zmianie terminów z 17.10.2011 (256kB)
formularz zmiany ogłoszenia z 17.10.2011 (90kB)
--------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 26.10.2011 r. udzielił wyjaśnień i dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
wyjaśnienia i zmiany siwz (26.10.2011) (688kB)
załączniki 1 (10240kB)
załączniki 2 (10240kB)
załączniki 3 (10240kB)
załączniki 4 (10240kB)
załączniki 5 (10240kB)
załączniki 6 (10240kB)
załączniki 7 (10240kB)
załączniki 8 (10240kB)
załączniki 9 (10240kB)
załączniki 10 (10240kB)
załączniki 11 (10240kB)
załączniki 12 (10240kB)
załączniki 13 (10240kB)
załączniki 14 (10240kB)
załączniki 15 (10240kB)
załączniki 16 (10240kB)
załączniki 17 (10240kB)
załączniki 18 (10240kB)
załączniki 19 (10240kB)
załączniki 20 (10240kB)
załączniki 21 (7363kB)
zmiany opisów dokumentacji projektowej wynikające z wyroku KIO 26.10.2011 (6531kB)
Powyższe dokumenty spakowane w formacie rar
pytania i odpowiedzi (684kB)
zal 1 (9216kB)
zal 2 (9216kB)
zal 3 (9216kB)
zal 4 (9216kB)
zal 5 (9216kB)
zal 6 (9216kB)
zal 7 (9216kB)
zal 8 (9216kB)
zal 9 (9216kB)
zal 10 (9216kB)
zal 11 (9216kB)
zal 12 (9216kB)
zal 13 (9216kB)
zal 14 (9216kB)
zal 15 (9216kB)
zal 16 (9216kB)
zal 17 (9216kB)
zal 18 (9216kB)
zal 19 (9216kB)
zal 20 (9216kB)
zal 21 (8497kB)
zmiany opisów dokumentacji projektowej wynikające z wyroku KIO 26.10.2011 (6343kB)
--------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 2.11.2011 r. udzielił wyjaśnień i dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
wyjaśnienia i zmiany siwz (2.11.2011) (221kB)
załączniki do wyjaśnień (02.11.2011) (6921kB)
Wyrok KIO sygn. akt: KIO 2132/11 (143kB)
-------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 3.11.2011 r. udzielił wyjaśnień i dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
wyjaśnienia i zmiany siwz (03.11.2011) (185kB)
-------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 15.11.2011 r. dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacja o zmianach (481kB)
formularz zmiany ogłoszenia (87kB)
-------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 16.11.2011 r. udzielił wyjaśnień i dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
wyjaśnienia i zmiany siwz (16.11.2011) (256kB)
załącznik do odpowiedzi (16.11.2011) (245kB)
-------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 23.11.2011 r. udzielił wyjaśnień i dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
wyjaśnienia i zmiany siwz (23.11.2011) (592kB)
załączniki 1 (10055kB)
załączniki 2 (9743kB)
załączniki 3 (1995kB)
-------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 29.11.2011 r. zmienił załącznik nr 1 - formularz oferty, załącznik nr 8 - projekt umowy oraz udzielił wyjaśnień specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
wyjaśnienia i zmiany siwz (29.11.2011) (394kB)
formularz oferty (29.11.2011) (30kB)
projekt umowy (wersja jednolita z 29.11.2011) (42kB)
-------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 05.12.2011 r. udzielił wyjaśnień i dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
wyjaśnienia i zmiany siwz (05.12.2011) (304kB)
zalacznik 1 (25kB)
zalacznik 2 (158kB)
-------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 8.12.2011 r. udzielił wyjaśnień i dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym terminu składania ofert:
wyjaśnienia i zmiany siwz (8.12.2011) (528kB)
załączniki 1 (9078kB)
załączniki 2 (6705kB)
formularz zmiany ogłoszenia z 8.12.2011 (77kB)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 15.12.2011 r. udzielił wyjaśnień i dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
wyjaśnienia i zmiany siwz (15.12.2011) (171kB)
zestawienie śliusarki drzwiowej (134kB)
tekst jednolity wzoru umowy (43kB)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja z otwarcia ofert:
informacja z otwarcia ofert (481kB)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wybór najkorzystniejszej oferty i unieważnienie postępowania:
Wybór najorzystniejszej oferty i unieważnienie postępowania (650kB)
Formularz ogłoszenia o zamówieniu (129kB)

Do pobrania:
ogłoszenie o zamówieniu (165kB)

specyfikacja istotnych warunków udzielenia (197kB)

formularz oferty - załącznik nr 1 (30kB)

wykaz robót - załącznik nr 3 (35kB)

oświadczenie art 22- załącznik nr 5 (26kB)

oświadczenie art 24- załącznik nr 6 (25kB)

pozwolenie na budowę (851kB)

projekt umowy - załącznik nr 8 (121kB)

wykaz dokumentów - załącznik nr 2 (20kB)

projekt 1 (9766kB)


































































































--------------------------------------------------------------------------
Załącznik nr 4 do siwz wykaz osób (38kB)

--------------------------------------------------------------------------
Pytania i odpowiedzi 1 (169kB)

pytania i odpowiedzi 2 (167kB)

--------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 3.10.2011 r. udzielił wyjaśnień, w związku z którymi zaszła potrzeba zmiany ogłoszenia oraz publikacji tekstu jednolitego wzoru umowy:
pytania i odpowiedzi 3 (494kB)

projekt umowy (wersja jednolita z 3.10.2011) (128kB)

formularz zmiany ogłoszenia z 3.10.2011 (90kB)

--------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 17.10.2011 r. zmienił terminy składania i otwarcia ofert:
informacja o zmianie terminów z 17.10.2011 (256kB)

formularz zmiany ogłoszenia z 17.10.2011 (90kB)

--------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 26.10.2011 r. udzielił wyjaśnień i dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
wyjaśnienia i zmiany siwz (26.10.2011) (688kB)

załączniki 1 (10240kB)





















zmiany opisów dokumentacji projektowej wynikające z wyroku KIO 26.10.2011 (6531kB)

Powyższe dokumenty spakowane w formacie rar
pytania i odpowiedzi (684kB)

zal 1 (9216kB)





















zmiany opisów dokumentacji projektowej wynikające z wyroku KIO 26.10.2011 (6343kB)

--------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 2.11.2011 r. udzielił wyjaśnień i dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
wyjaśnienia i zmiany siwz (2.11.2011) (221kB)

załączniki do wyjaśnień (02.11.2011) (6921kB)

Wyrok KIO sygn. akt: KIO 2132/11 (143kB)

-------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 3.11.2011 r. udzielił wyjaśnień i dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
wyjaśnienia i zmiany siwz (03.11.2011) (185kB)

-------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 15.11.2011 r. dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacja o zmianach (481kB)

formularz zmiany ogłoszenia (87kB)

-------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 16.11.2011 r. udzielił wyjaśnień i dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
wyjaśnienia i zmiany siwz (16.11.2011) (256kB)

załącznik do odpowiedzi (16.11.2011) (245kB)

-------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 23.11.2011 r. udzielił wyjaśnień i dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
wyjaśnienia i zmiany siwz (23.11.2011) (592kB)

załączniki 1 (10055kB)

załączniki 2 (9743kB)

załączniki 3 (1995kB)

-------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 29.11.2011 r. zmienił załącznik nr 1 - formularz oferty, załącznik nr 8 - projekt umowy oraz udzielił wyjaśnień specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
wyjaśnienia i zmiany siwz (29.11.2011) (394kB)

formularz oferty (29.11.2011) (30kB)

projekt umowy (wersja jednolita z 29.11.2011) (42kB)

-------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 05.12.2011 r. udzielił wyjaśnień i dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
wyjaśnienia i zmiany siwz (05.12.2011) (304kB)

zalacznik 1 (25kB)

zalacznik 2 (158kB)

-------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 8.12.2011 r. udzielił wyjaśnień i dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym terminu składania ofert:
wyjaśnienia i zmiany siwz (8.12.2011) (528kB)

załączniki 1 (9078kB)

załączniki 2 (6705kB)

formularz zmiany ogłoszenia z 8.12.2011 (77kB)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamawiający w dniu 15.12.2011 r. udzielił wyjaśnień i dokonał zmian specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
wyjaśnienia i zmiany siwz (15.12.2011) (171kB)

zestawienie śliusarki drzwiowej (134kB)

tekst jednolity wzoru umowy (43kB)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja z otwarcia ofert:
informacja z otwarcia ofert (481kB)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wybór najkorzystniejszej oferty i unieważnienie postępowania:
Wybór najorzystniejszej oferty i unieważnienie postępowania (650kB)

Opublikował: Małgorzata Sondej-Orłowska (15 września 2011, 14:23:02)
Ostatnia zmiana: Małgorzata Sondej-Orłowska (11 stycznia 2012, 11:56:23)
Zmieniono: Wybór najkorzystniejszej oferty i unieważnienie postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 15267